*}
arrow_back Grįžti

STEAM šachmatų pamokos savivaldybėje (pažengusieji)

label_outline Programos kodas: 121001011
access_time Prasideda: 2023-09-01
person_outline Organizatorius: VšĮ "Lietuvos šachmatų mokykla"

Šioje programoje vaikai gilina savo turimas šachmatų žinias, panaudodami STEAM metodiką ir principus. Mokomosios medžiagos įsisavinimui naudojamos informacinės technologijos. Programos dalyviai gilindami savo žinias apie šachmatus įvairiomis temomis (dvigubas smūgis, šakutė, surišimas, iešmas ir kt.) sužino daugiau ir apie gamtos mokslus, atlikdami įvairius eksperimentus (Archimedo dėsnio eksperimentai, Niutono dėsnių eksperimentai, visuotinio traukos dėsnio eksperimentai ir kt.), technologijas (kompiuteriniai robotai, jų programavimas ir valdymas), inžineriją (inžinerinių sprendimų pritaikymas, kuriant šachmatų lentą ir figūras), menus (fotografijų paroda apie šachmatus), matematiką (matematinių šachmatų užduočių sprendimas). Vaikai mokosi tiek šachmatų teorijos, tiek taiko šią teoriją praktiškai žaisdami šachmatų turnyruose, jie taip pat sprendžia ir modeliuoja šachmatų užduotis, pasitelkdami pagalbon informacines technologijas.


arrow_back Grįžti

Chemikų g. 30, Kėdainiai
3-1 kab.

Finansavimo nėra

Kauno g. 22, Krakių mstl., Krakių sen., Kėdainių r. sav.
Vokiečių k. kab.

Finansavimo nėra

Pavasario g. 6, Kėdainiai
303 kab. (ketv. nuo 15:00 val. kartu su LSU "Aušros" prog. mokiniais)

Finansavimo nėra