Žalieji STEAM meno kūrėjai
label_outline
Programos kodas:
121100745
done_all Rekomenduojama tikslinė amžiaus grupė: Specialūs reikalavimai dalyviams netaikomi.
Programa padės vaikams tobulėti, pasirinkti kūrybinę idėją, taikyti išmoktus būdus. Ši programa užtikrins, kad vaikai užsiimtų įvairia veikla, kurioje STEAM koncepcijos derinamos su menine išraiška, kartu pabrėžiant tvarumą ir ekologinį sąmoningumą. Dalyvaudami programoje vaikai ne tik įgis vertingų įgūdžių ir žinių, bet ir visą gyvenimą ugdys meilę mokytis ir tyrinėti. Šios kompetencijos bus tvirtas pagrindas jų būsimam akademiniam ir asmeniniam augimui.
Bus atkreipiamas dėmesys į vaiko pastangas ir pažangą, kruopštumą, kūrybingumą. Bus surengta darbų paroda, jos aptarimas. Vaikai bus apdovanoti padėkos raštais.Po parodos vaikai savo darbus nešis namo.
access_time
Prasideda:
2024-10-01
person_outline
Organizatorius:
Dalia Šimokaitienė
NVŠ programos tikslas Vykdyti programą, kurioje vaikai supažindinami su menais ir amatais, juos unikaliai derinant su STEAM principais. NVŠ programos uždaviniai 1. Sukurti aplinką, kurioje vaikai galėtų tyrinėti savo kūrybiškumą integruodami STEAM koncepcijas į savo menų ir amatų veiklą. 2. Ugdyti vaikų taikomosios menų ir amatų darbų atlikimo įgūdžius. 3. Ugdydami kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius vykdydami praktinius projektus. Kompetencija: Pažinimo kompetencija Kūrybiškumo kompetencija Kultūrinė kompetencija Programos apimtis ir trukmė Mėnesių skaičius 48 Pedagoginių valandų skaičius per mėnesį 8 Eil. Nr. Veiklos apibūdinimas Ugdomos kompetencijos Ugdymo, vertinimo (įsivertinimo) metodai Trukmė (val) (pedagoginėmis val.) 1 STEAM ir ekologiško meno įvadas: Supažindinimas su programa, STEAM supratimas ir ekologiškos praktikos svarba: susipažinimo žaidimai, būsimų projektų apžvalga Pažinimo kompetencija Pasakojimas, skaidrių demonstravimas 2 2 Saugus darbas su aštriais įrankiais Susipažins, kaip saugiai naudotis darbo įrankiais Pažinimo kompetencija Aiškinamasis 2 3 Spalvų ir tapybos mokslas: Tyrinėsime spalvų ir jų derinių mokslą. – eksperimentuosime maišydami pagrindines spalvas, kad sukurtume antrines ir tretines spalvas; sukursime spalvų ratą; sukursime bendrą piešinį ant audinio Kūrybiškumo kompetencija Pasakojimas, skaidrių demonstravimas, pavyzdžių analizavimas, praktinė veikla 4 4 Inžinerija ir kasdieniai objektai: Suprasti bazines inžinerines koncepcijas naudojant perdirbtas medžiagas. Statysime paprastas konstrukcijas (pvz., tiltus, bokštus) naudodami tokius elementus kaip kartonas, šiaudeliai ir juosta; išbandyti stiprumą ir stabilumą. Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Pasakojimas, skaidrių demonstravimas, aiškinimas, pavyzdžių analizavimas, praktiškai gamina dekoraciją 4 5 Gamtos menas ir eko sistemos: Sužinosime apie eko sistemas ir kursime meną, įkvėptą gamtos. – žygis gamtoje rinkant medžiagas, su kuriomis kursime meno kūrinius reprezentuojančius skirtingas ekosistemas (pvz., miškus, upes). Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Pasakojimas, skaidrių stebėjimas, pavyzdžių analizavimas, darbas grupėse, objekto pasirinkimas 4 6 Skulptūrų kūrimas naudojant perdirbtas medžiagas : Susipažinsime su skulptūros technikomis ir perdirbamų medžiagų naudojimu. Kursime skulptūras naudodami tokius daiktus kaip plastikiniai buteliai, skardinės ir kartonas; aptarsime perdirbimo svarbą. Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Stebėjimas, aiškinimas, individualus darbas, bendradarbiavimas, darbų aptarimas 6 7 Raštų ir dizaino matematika: Tyrinėsime matematines sąvokas naudodami modelius ir dizainus. Kursime geometrinius raštus ir suprojektuosime mozaiką naudodami perdirbtas plyteles ar popierių. Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Pažintinis, aiškinamasis, individualus darbas 6 8 Technologijos mene: Integruosime bazines technologijas į meno projektus. Naudosime paprastas LED girliandas meno kūriniams apšviesti; sukursime meno kūrinį su LED lemputėmis ir baterijomis. Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Stebėjimas, aiškinimas, individualus darbas, bendradarbiavimas 4 9 Aplinkos meno instaliacija: Kursime aplinkos meno instaliaciją. Suplanuosime ir pastatysime meno instaliaciją, naudodami surinktas ir perdirbtas medžiagas; aptarsime meno kūrinio transliuojamą žinią. Kūrybiškumo kompetencija; Kultūrinė kompetencija Stebėjimas, individualus darbas, bendradarbiavimas, darbų ir išmoktų kompetencijų aptarimas ir įsivertinimas 6 10 Ekologiška spauda: Išmoksime spaudo technikų naudojant ekologiškas medžiagas. Kursime spaudinius naudodami daržoves, lapus ir kitus natūralius daiktus; Tyrinėsime metodus, kaip sumažinti atliekas kuriant meno kūrinius. Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Stebėjimas, individualus darbas, bendradarbiavimas, darbų aptarimas ir įsivertinimas 4 11 STEAM kasdieniame gyvenime: Perprasime STEAM buvimą kasdieniame gyvenime ir sukursime susijusį meną. Aptarsime STEAM pavyzdžius kasdienėje veikloje; kursime meno kūrinius, įkvėptus šių pavyzdžių, naudodami buitines perdirbamas medžiagas. Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Stebėjimas, individualus darbas, bendradarbiavimas, darbų aptarimas ir įsivertinimas 6 12 Atsinaujinanti energija ir kinetinis menas: Susipažinsime su atsinaujinančios energijos koncepcijomis per kinetinį meną. Kursime paprastus meno kūrinius, varomus vėjo arba saulės energijos (vėjo malūnėliai); aptarsime atsinaujinančius energijos šaltinius. Kūrybiškumo kompetencija; Pažinimo kompetencija Stebėjimas, individualus darbas, bendradarbiavimas, darbų aptarimas ir įsivertinimas 4 13 Perdirbta mada ir aksesuarai: Tyrinėsime mados ir aksesuarų dizaino perdirbimą. Kursime aksesuarus ar drabužių elementus naudodami senus audinius, sagas ir kitas perdirbtas medžiagas. Kūrybiškumo kompetencija; Kultūrinė kompetencija Stebėjimas, individualus darbas, bendradarbiavimas, darbų aptarimas ir įsivertinimas 4 14 Pasakojimo menas su komiksais: Kurdami komiksus derinsime meną ir pasakojimą. Sukursime trumpą komiksą su aplinka arba su STEAM susijusia tema; kūrimui naudosime perdirbtą popierių ir medžiagas. Kūrybiškumo kompetencija; Kultūrinė kompetencija; Pažinimo kompetencija Individualus ir grupinis darbas 4 15 Ekologiškų žaidimų kūrimas: Kursime žaidimus naudodami ekologiškas ir perdirbtas medžiagas. Sukursime stalo žaidimą arba lauko žaidimą naudodami perdirbtus daiktus; išbandysime žaisti žaidimus grupėse. Kūrybiškumo kompetencija; Kultūrinė kompetencija; Pažinimo kompetencija Individualus ir grupinis darbas 6 16 Pasiruošimas meno parodai: Paruošime meno kūrinius ir instaliacijas metų pabaigos demonstracijai. Peržiūrėsime ir pasirinksime rodomus meno kūrinius; dirbsime su paskutiniais štrichais ir pristatymo įgūdžiais. Kūrybiškumo kompetencija; Kultūrinė kompetencija; Pažinimo kompetencija Individualus ir grupinis darbas 4 17 Meno paroda ir šventė: rodysime užbaigtus darbus ir švęsime pasiekimus. Pastatysime vitriną; pakviesime tėvelius ir bendruomenės narius; pristatysime projektus ir dalinsimės patirtimi; įteiksime padėkos raštus. Kūrybiškumo kompetencija; Kultūrinė kompetencija; Pažinimo kompetencija Individualus ir grupinis darbas 2 Iš viso val.: 72 22. Mokinių amžius pagal klases, į kurį orientuota NVŠ programa (pasirinkite vieną): x 1–4 klasė ? 5–8 klasė ? 9–12 klasė / 1–4 gimnazijos klasė 23. Programos ir jos vykdymo aplinkos pritaikymas mokiniams, turintiems šių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl įgimtų ir įgytų sutrikimų: x Intelekto sutrikimų x Regos sutrikimų x Klausos sutrikimų x Judesio ir padėties sutrikimų x Įvairiapusių raidos sutrikimų ? Nėra galimybių programą pritaikyti mokiniams, turintiems šių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl įgimtų ir įgytų sutrikimų 24. Informacija apie NVŠ programos ir jos vykdymo aplinkos pritaikymą Paraiškos 23 punkte nurodytiems mokinių specialiesiems ugdymosi poreikiams (jei nepritaikyta – nepildoma) (Trumpai aprašoma, kaip pritaikyta NVŠ programa, vykdymo aplinka, priemonės ir pan. bus pritaikyta Paraiškos 23 punkte nurodytiems mokiniams): Švietimo prieinamumas užtikrinamas pritaikant mokyklos aplinką, aprūpinant ugdymui skirtomis techninės pagalbos priemonėmis mokykloje ir specialiosiomis mokymo priemonėmis. Siekiama sudaryti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui (vaikui) optimalias ugdymosi sąlygas, didinti ugdymosi prieinamumą ir mokinio savarankiškumą. Ugdyti vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius, prisidėti prie kompleksiškai teikiamos pagalbos vaikui ir mokiniui. 25. Numatomas mokinių skaičius vienoje grupėje 20 26. Numatomas grupių skaičius 6 27. Patvirtinkite, kad: • NVŠ programa atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu nustatytą neformaliojo vaikų švietimo paskirtį – tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais; • NVŠ programa prisideda prie 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“, trečio strateginio tikslo „Didinti švietimo įtrauktį ir veiksmingumą, siekiant atitikties asmens ir visuomenės poreikiams“ 3.2 uždavinio „Didinti švietimo įtrauktį ir prieinamumą, užtikrinti saugią aplinką kiekvienam asmeniui“; • programos įgyvendinimo priemonės jokiais būdais nepažeidžia Lietuvos Respublikos Konstitucijos, įstatymų ir kitų teisės aktų, nekelia grėsmės žmonių sveikatai, garbei ir orumui, viešajai tvarkai ir neišreiškia nepagarbos Lietuvos valstybės tautiniams ir religiniams jausmams ir simboliams, nepopuliarina narkotikų ir kitų psichotropinių, toksinių ir kitų stipriai veikiančių medžiagų, nekursto smurto, prievartos, neapykantos; • prisiimate atsakomybę už tai, jog NVŠ programą įgyvendins asmenys, pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą turintys teisę dirbti NVŠ mokytojais; • prisiimate atsakomybę už sveiką ir saugią vaikų mokymosi aplinką; • turite lėšų NVŠ programos įgyvendinimo pradžiai (ne mažiau kaip mėn.) x TAIP 28. Patvirtinu, kad nacionalinėje NVŠ programoje, kuri atitinka bent vieną nacionalinį NVŠ programų finansavimo prioritetą (pagal Neformaliojo vaikų švietimo programų finansavimo ir administravimo tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 12.1 papunktį), sudarysiu galimybę dalyvauti visų šalies savivaldybių mokiniams ir užtikrinsiu, kad NVŠ programoje mokysis 3 (trijų) ir daugiau savivaldybių mokiniai (tik nacionalinio lygmens NVŠ programų teikėjams) ?TAIP 29. Informacija apie nacionalinio lygmens NVŠ programos teikėjo patirtį nuotoliniu arba mišriu būdu (kaip tai apibrėžta Aprašo 19.4 papunktyje) įgyvendinant NVŠ programas, atitinkančias bent vieną iš Nacionalinių programų prioritetų (rekomenduojama pateikti ne daugiau nei 3 (tris) programas) NVŠ programos pavadinimas, trumpas NVŠ programos aprašymas, vykdymo trukmė (mėn.) Vykdymo pradžios ir pabaigos metai Paraišką pateikusiojo vardas ir pavardė Dalia Šimokaitienė Telefono Nr. +37065630151 El. paštas manoleles@gmail.com
arrow_back Grįžti