Šokio atradimai
label_outline
Programos kodas:
120302080
access_time
Prasideda:
2025-10-01
person_outline
Organizatorius:
Paulina Švaranavičiūtė
Programa siekiama supažindinti mokinius su šokio menu ir per jį lavinti mokinių kūno koordinaciją, ritmo pajutimą, kūrybišką saviraišką ir bendravimo įgūdžius per šokį. Mokiniai mokysis saugaus elgesio taisyklių, šokio pagrindų, kvėpavimo, laikysenos pratimų, susipažins su skirtingais šokio žanrais bei kurs trumpas šokio kompozicijas. Veiklos vykdomos pasitelkiant demonstravimo, žaidybinius, improvizacijos ir refleksijos metodus. Programa stiprins pažinimo, komunikavimo ir kūrybiškumo kompetencijas, skatins mokinių savarankiškumą, emocinę raišką ir meninę vaizduotę. NVŠ programos tikslas: Sudaryti palankias ugdymosi sąlygas, įgalinančias mokinius plėtoti prigimtines kinestetines savybes, estetinę patirtį ir šokio veiklos poreikį, įgyti šokio išmanymo, kultūrinės ir pilietinės brandos, užtikrinančios asmens kūrybinį ir socialinį aktyvumą bei siekį mokytis visą gyvenimą. NVŠ programos uždaviniai: 1. Plėtoti šokio raiškos sklandumą, skatinant judesių koordinaciją, orientaciją erdvėje, šokio ritmo ir tempo suvokimą, šokio nuotaikos pažinimą; 2. Ugdyti gebėjimą pavienius judesius jungti į derinius, mokytųsi kurti ir improvizuoti; 3. Dalintųsi savo nuomone ir refleksija apie repeticijoje vykdomas veiklas, aplinkoje stebimas šokio veiklas bei gebėtų išreikšti savo šokio patirtį. Kompetencijos, kurias tobulins mokiniai: Pažinimo kompetencija - motyvacija ir gebėjimas pažinti save ir pasaulį, įgyjami suvokiant (perimant) žmonijos kultūrinę patirtį, tobulinant dalykines žinias bei gebėjimus. Komunikavimo kompetencija - asmens gebėjimas kurti, perduoti ir suprasti žinias (faktus, požiūrius ar asmenines nuostatas), etiškai naudotis verbalinėmis ir neverbalinėmis priemonėmis ir technologijomis. Kūrybiškumo kompetencija - gebėjimas tyrinėti, generuoti, kurti, vertinti asmeniškai ir kitiems reikšmingas kūrybines idėjas, produktus, problemų sprendimus.
arrow_back Grįžti