Dailės terapija ir savipagalba, valdant stresines situacijas
label_outline
Programos kodas:
120201067
access_time
Prasideda:
2024-09-02
person_outline
Organizatorius:
VšĮ "Vaikų ugdymas"
Ši programa skirta 9-12 klasių mokiniams, kurie nori pagilinti savęs pažinimo žinias bei patyriminiu būdu atlikti kokybinius savipagalbos tyrimus, taikant dailės terapijos elementus valdant stresines situacijas. Programos dalyviai kursis savąjį žinojimą apie save bei tyrinės dailės terapijos elementų poveikį jų emocinei savijautai, tarpusavio santykių su kitais kūrimui. Tyrimai atskleidžia apie vis prastėjančius vaikų socioemocinius įgūdžius, kurie turi lemiančios reikšmės žmogaus laimės pojūčiui ir bendrai savijautai. Dailės terapijos elementų taikymas padės mokiniams geriau pažinti savo pojūčius, atpažinti emocijas ir jausmus bei analizuoti ir suprasti savo automatinius veiksmus bei identifikuoti elgesio modelius, kurie padeda ir kurie trukdo lengviausiu keliu patenkinti savo poreikius. Darbas su 9-12 klasių mokiniais, integruojant dailės terapijos elementus į kitas STEM edukacijos sritis, jog mokiniai sunkiai valdo stresines situacijas mokykloje, stokoja savipagalbos įrakių spręsdami sugyvenimo su bendraamžiais ir tėvais sunkumus. Programoje pasitelkiama meno edukacijos elementais iš integruoto STE(A)M edukacijos modelio, siekiama stiprinti mokinių atsparumą stresinėms situacijoms bei sudaryti sąlygas lavinti savo savipagalbos įgūdžius.
arrow_back Grįžti