Gamta per meno ir emocinę prizmę
label_outline
Programos kodas:
120800404
access_time
Prasideda:
2024-01-02
person_outline
Organizatorius:
Alina Franckevič
Gamta per meno ir emocinę prizmę siekiama stiprinti vaikų bendravimo ir socialinio atsparumo – sveikatos gerinimo įsisavinimo veiksnius darančius įtaką jų psichinei sveikatai ir emocinei gerovei. Sėkmingai taikyti sensorinius metodus, kurie skatins mokinių įsitraukimą į veiklas. Pasitelkiant efektyvius mokymosi metodus skatinti gebėjimą savianalizės, socialinio dialogo principu skatinti kūrybines veiklas. Kadangi kiekvienas vaiko amžiaus tarpsnis yra unikalus jo vystymosi procesui, labai svarbu šiuos aspektus integruoti siekiant gauti maksimalių rezultatų vykdant veiklą. Gamta per meno prizmę tai išsami sveikatos ir gerovės mokymo programa. Kuria siekiama pabrėžti emocinio raštingumo ir emocinio intelekto svarbą mokymosi procese ir suteikti vaikams galimybę plėtoti savo emocinę gerovę organizuojant kūrybines veiklas pasitelkiant meno ir dailės technikas. Mokymasis per sveikatingumo prizmę ir gerovę, užtikrina, kad vaikai ugdytų žinias ir supratimą, įgūdžius, gebėjimus ir savybes, kurių jiems reikia psichinei, emocinei, socialinei ir fizinei gerovei pasiekti tiek dabartinėje aplinkoje, tiek ir ateityje. Atsižvelgus į strategijas, veiklas ir veiksmus kurie turi įtakos susiduriant su kasdieniais pakylimais ir nuosmukiais, bei priemones, kurias naudojant lengviau įveikiami sunkumai, nusivylimai bus siekiama maksimalaus įsitraukimo padedant suprasti ir valdyti savo emocijų pasaulį per savimonę, savivaldą, empatiją, toleranciją ir santykių valdymą. Programos veikla bus vykdoma individualiai, tiek grupėse papildant jau esamas sveikos gyvensenos programas, taip pat puikiai integruojama į gamtos ir ekologijos pažinimą taikant kūrybinių veiklų principą. Tikimasi, kad dėka šios programos bus pasiekta: nuolatinė edukacija bei aktyvus bendradarbiavimas tarp mokinių ir bendruomenės, sėkmingai taikant nestandartinio modelio principą, kuris skatins produktyvius rezultatus kitokį mokinių požiūrį į formalųjį ir neformalųjį ugdymą.
arrow_back Grįžti